A mi hija le queda bien la cha...
A mi hija le queda bien la chaqueta, la talla es perfecta
- Warmte
- Rekbaar
- Eenvoudig onderhoud
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
A mi hija le queda bien la chaqueta, la talla es perfecta
Perfeito para praticar desporto
Cómodo, colores bonitos
Estoy muy contenta con esta compra
Das Produkt ist schön aber die Qualität ist nicht so gut. Nach ein Mal tragen gab es schon ein Loch :(
miła w dotyku , nie krępuje ruchów, dobrze się nosi. Córka zadowolona
Ma fille elle est était très contente de mon achat! !! Une très belle veste je vous recommande 🥰
Chaqueta de chándal para niña. Calentita y versátil.
Super bluza. Sliczny kolor. Corka bardzo lubi ją nosic, ma 2 takie same.
Parfaite idéal mon saison