Verdeling voor 610 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Gevulkaniseerde skateschoenen voor volwassenen Vulca 500 II zwart/zwart
5
Percentage gevuld: 83.6%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Gevulkaniseerde skateschoenen voor volwassenen Vulca 500 II zwart/zwart
4
Percentage gevuld: 10.5%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Gevulkaniseerde skateschoenen voor volwassenen Vulca 500 II zwart/zwart
3
Percentage gevuld: 3%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Gevulkaniseerde skateschoenen voor volwassenen Vulca 500 II zwart/zwart
2
Percentage gevuld: 1.1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Gevulkaniseerde skateschoenen voor volwassenen Vulca 500 II zwart/zwart
1
Percentage gevuld: 1.8%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Warto

Buty 'zjadają' stare dobre skateboardowe marki na śniadanie pod względem relacji cena/jakość. Jeżeli decathlony podrożały, to i tak warto je brać. Wyglądają dobrze, bez żadnych przaśnych logo, skóra tam gdzie trzeba, dobra podeszwa i przede wszystkim, super sprężysta wkładka. Niby trampki, ale wygodniejsze niż niejeden adydas. Używane tylko do
  • 5/5 Demping
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Brede flexibiliteit
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

很好看的板鞋,孩子穿喜欢

很好看的板鞋,孩子穿喜欢

    Chaussures

    Parfaites
    • 5/5 Brede flexibiliteit
    • 5/5 Demping
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Grip
    Sophie, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    还不错,性价比挺高的

    还不错,性价比挺高的

      Exelente relacion calidad precio

      Comodas y funcionales
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Demping
      • 5/5 Brede flexibiliteit

        Basket skate

        font très bien le boulot, confortable à porter
        • 4/5 Brede flexibiliteit
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 4/5 Demping
        • 4/5 Grip
        Sterenn, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

          Bardzo dobre buty w tej cenie

          Jestem powiedzmy początkującym średniozaawansowanym skaterem, jeżdżę 4-5 razy w tygodniu, głównie transition, mniej street. Po 2,5 miesiącach użytkowania zrobiła się dziura w podeszwie w przedniej stopie co uniemożliwiło dalsze korzystanie. Dziura od ollie/flip nie powstała w ogóle, ale nie jeżdżę dużo street - uważam, że użyty zamsz jest mocny.
          • 4/5 Demping
          • 5/5 Grip
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 5/5 Brede flexibiliteit

          Boty nejsou pro vyšší nárt

          Boty jsou prodyšné a dobře tlumí dopad při chůzi. Cena byla dobrá, boty jsou moc hezké, ale oproti obrázku se mi boty zdají spíše užší (koupeno online) a hlavně dost táhnou přes nárt, v místech hned za prsty, kde nelze botám již povolit tkaničky. Pro skate boty bych si představovala více prostoru pro nohu, zvlášť když jsou boty vedeny jako unisex
          • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 4/5 Grip
          • 5/5 Demping
          • 3/5 Brede flexibiliteit
          Jana, TsjechiëGeverifieerde koper1j geleden