Preciosa, muy adecuada para el...
Preciosa, muy adecuada para el frío.
Material excelente ni gorda ni fina.
Aceptable, me encanta
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Preciosa, muy adecuada para el frío.
Material excelente ni gorda ni fina.
Aceptable, me encanta
Este foarte buna si arata bine
Bon rapport qualité prix
Très jolie couleur, la coupe est sympa et la doudoune est bien chaude
Très jolie couleur, la coupe est sympa et la doudoune est bien chaude
Es ligera de llevar,esta bien acolchada y bien confeccionada,los colores que ofrecen idealeles ,muy fácil de poner,segundo año repitiendo en diferente color al peque le gusta mucho.
super
质量非常好,老大穿完,老二继续穿
Bardzo ciepła kurtka
buon