Ottimo capo
Il tessuto è pesante e dopo alcuni lavaggi non si è lasciato andare
- Bewegingsvrijheid
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Il tessuto è pesante e dopo alcuni lavaggi non si è lasciato andare
è perfetta
Comodissima
Ho fatto scorta
Ne avevo un paio ma visto la ottima qualità ne ho presi altri
Très beau polo. Excellent rapport qualité prix. Je reocmmande!
polo carina e in cotone
très bien
Preis Leistung top. Das Material sehr angenehm.
Alles bestens!