Très beau modèle, beau look
Très beau modèle, beau look
- Bewegingsvrijheid
- Warmte
- Vochtregulatie
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très beau modèle, beau look
Excellent produit en thermes d'efficacité aux conditions de petites et moyennes intempéries avec un superbe design à un coût très abordable.
Es muy cómodo para el frío del invierno y me permite libertad de movimientos
Bonne qualité dans l’ensemble mais taille un peu court, surtout les manches qui manquent 3 cm environ je dirai. Je fais 1m90 et je met du L habituellement.
correct bon rapport qualite prix