lo llevo comprando mucho tiemp...
lo llevo comprando mucho tiempo y es el mejor Jersey que tengo
- Warmte
- Gewicht
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
lo llevo comprando mucho tiempo y es el mejor Jersey que tengo
100% cotone. Maglioncino basic da abbinare con una camicia bianca. Per il prezzo é un ottimo prodotto. Taglia M perfetta per me che sono alto 185cm e peso 75kg
Tout bien
Se ajusta muy bien y protege del frío, aunque parezca que es algo fino. El diseño es un clásico y súpercómodo.
Très bien
Najpohodlnejsie
bom
Très bien
dobry bawełniany sweter polecam
Très bon produit
nombre de choix de coloris insuffisant