Verdeling voor 1956 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Granenrepen karamel x6
5
Percentage gevuld: 75.2%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Granenrepen karamel x6
4
Percentage gevuld: 19.9%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Granenrepen karamel x6
3
Percentage gevuld: 3.7%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Granenrepen karamel x6
2
Percentage gevuld: 0.9%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Granenrepen karamel x6
1
Percentage gevuld: 0.4%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Goût super

Surprise pour le goût, je ne m’attendais pas à ce que ce soit aussi délicieux.
Attention très sucrée
  • 4/5 Energiewaarde
  • 5/5 Samenstelling
  • 3/5 Makkelijk te openen en sluiten
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
Clémence, FrankrijkGeverifieerde koper2m geleden

buone

buone

    Dobry smak i niska cena

    Dobry smak i niska cena
    • 5/5 Energiewaarde
    • 5/5 Samenstelling

    Barre de céréales fruits rouges

    Très bon produit
    • 5/5 Energiewaarde
    • 5/5 Samenstelling
    • 5/5 Makkelijk te openen en sluiten
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Michel, FrankrijkGeverifieerde koper2m geleden

    Barre au top

    Rien à dire
    Au top
    • 5/5 Energiewaarde
    • 5/5 Samenstelling
    • 5/5 Makkelijk te openen en sluiten
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Alexis, FrankrijkGeverifieerde koper2m geleden

    Trop sucré

    Trop sucré
    • 3/5 Energiewaarde
    • 3/5 Samenstelling
    • 5/5 Makkelijk te openen en sluiten
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Lola, FrankrijkGeverifieerde koper2m geleden

    Trop sucré à mon goût

    Trop sucré à mon goût
    • 3/5 Energiewaarde
    • 2/5 Samenstelling
    • 5/5 Makkelijk te openen en sluiten
    • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Lola, FrankrijkGeverifieerde koper2m geleden

    YANİ...

    caramel bara göre tadı daha iyi fakat malesef kıvam ve tad olarak decathlon barları bence iyi değil
    • 3/5 Energiewaarde
    • 3/5 Samenstelling
    • 4/5 Makkelijk te openen en sluiten
    • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 3/5 Look / Design

    FENA DEĞİL

    barlar içerik ve kalori olarak iyi fakat hem kıvamı hem tadı kötü malesef biraz soğuk bi havada barlar kütük gibi oluyor tadı da baya vasat
    • 4/5 Energiewaarde
    • 3/5 Samenstelling
    • 4/5 Makkelijk te openen en sluiten
    • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Look / Design

    finom

    finom
      Rita, HongarijeGeverifieerde koper2m geleden