Moi je m en…
Moi je m en sers comme laisse pour mon chien et j en suis super contente je l utile tout les jours
- Gemakkelijk in gebruik
- Makkelijk te openen en sluiten
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Moi je m en sers comme laisse pour mon chien et j en suis super contente je l utile tout les jours
Suffisant
Ne bouge pas dans le temps
Bon produit
Sieht hübsch aus und tut was er soll , leider kein panikhaken hatte ich beim Kauf nicht drauf geachtet ansonsten prima Produkt
Longe toute douce. Prix imbattable.
franchement top niveau résistance et ouverture du loquet
Bon produit
Bonjour Séverine.
Merci pour votre recommandation.
Sportivement.
Nicolas, responsable sport à Decathlon Odysseum
belle longe de 2 M joli couleurs bleue et noire elle se marie avec tous mes licols noirs ou bleux
Impeccable