ottimi
ottimo prodotto, caro ma tutto sommato mi trovo bene anche come qualità
- Stevigheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gemakkelijk in gebruik
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
ottimo prodotto, caro ma tutto sommato mi trovo bene anche come qualità
Lo recomiendo 100%
bardzo ergonomiczne ciężarki
Bom item
Très bonne qualité
Super
Ottimo materiale e finitura
Yaklaşık bir aydır kullanıyorum. Üzerindeki kaplama sayesinde kullanımı daha güvenli ve sessiz. Kullandığım süre içerisinde herhangi bir deformasyon olmadı. Zemini ya da dokunduğu bir yüzeyi boyaması gibi durumla da karşılaşmadım. Ayrıca belirgin kötü bir kokusu da yok. Ancak biraz pahalı olduğunu düşünüyorum.
dischi gommati pratici e comodi da maneggiare. sono anche piacevoli esteticamente
rapport qualité prix excellent
Bonjour Hanene,
Merci pour votre note, cela nous fait très plaisir :)
Nous espérons vous revoir bientôt.
Au plaisir de vous revoir prochainement
Marwa
Service relation client DECATHLON…