Ottimo manubrio per iniziare c...
Ottimo manubrio per iniziare con la pesistica. Buon grip nella parte centrale.
- Grip
- Spiertraining
- Stevigheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ottimo manubrio per iniziare con la pesistica. Buon grip nella parte centrale.
Encaja perfectamente con mis discos. Sólida y con buen agarre..
Ottimo prodotto
Szuper!!
Manubri da bodybuildin ben fatti e resistenti
Très bonne barre de musculation, bon prise en mains.
La barre est un très bon produit, rien à signaler. Mais comme l'a indiqué un autre acheteur, le packaging est catastrophique. Les barres sont vendus recouvertes d'un adhésif servant manifestement de protection et il faut plusieurs dizaine de minutes pour parvenir à l'enlever et à nettoyer les restes de colles.
buona resistenza. ottimo prezzo
Buon prodotto, abbastanza resistente