S use tres vite, dommage,
S use tres vite, dommage,
- Grip
- Bewegingsvrijheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
S use tres vite, dommage,
cabedal confortável protegem bem as mãos
Rękawiczki super, wygodne ale nie na cieplejsze dni bo dłonie się mogą ugotować
muito boa e da boa sensibilidade nas rédeas
Junto lo q buscaba
Apparentemente buoni anche se le cuciture interne sono molto sporgenti quindi ai primi utilizzi tendono a tagliare. Controllare sempre prima di acquistare.
Perfectos
Ottimo guanti, morbidi, permettono una buona sensibilità sulle redini e sono freschi per la stagione calda
Confortable
Tutto OK