鞋子很舒服,踩屎感比较强,正常足弓,就是后脚跟处包裹感欠缺,...
鞋子很舒服,踩屎感比较强,正常足弓,就是后脚跟处包裹感欠缺,鞋带容易散。
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
鞋子很舒服,踩屎感比较强,正常足弓,就是后脚跟处包裹感欠缺,鞋带容易散。
j,ai un bon choi chaussure trés confortable.bonne achat.
Comodissime
Sono ammortizzate contenta dell acquisto
Muy buena amortización calidad/precio
Maravillosos, los probé porque me los recomendó una dependienta de allí y no me los quito. Respecto a la talla yo suelo tener una 40 pero en este tipo de zapatillas compré la 41.
Very comfortable
Normalmente, me dolían las rodillas al trotar y con estás zapatillas voy bien.
Très confortable