很好
很好
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
很好
C’est la deuxième paire que j’achète. Un petit bémol sur l’isolation du froid pendant la période hivernale. Il faudrait un tissu pour éviter de laisser passer le froid au niveau des orteils.
-
Confortables avec un bon amorti
Parfait sur route
Kızım severek giyiyor . Çok memnun.👍
Very comfortable and value for money
un confort inégalable pour les joggings !
bonne running, bon amorti, confortable, RAS
Elles sont top..