Mi trovo veramente bene con qu...
Mi trovo veramente bene con queste scarpe, appena le indosso mi dà la sensazione di stare sospeso. Sono leggerissimo.
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Mi trovo veramente bene con queste scarpe, appena le indosso mi dà la sensazione di stare sospeso. Sono leggerissimo.
Staff del decathlon Laurentina TOP! Mi hanno aiutato e accompagnato nella scelta di queste scarpe non prima però di aver fatto l esame baropodometrico sempre presso il punto vendita. Devo dire mi hanno seguito dal inizio alla fine e queste scarpe sono veramente il top, tomaia, leggerezza, ammortizzazione, il miglior rapporto qualità prezzo. Le sto
the heel has begun wearing out after only ~200km and Décathlon would not do an exchange or refund for me
Ein sehr bequemer Schuh der aufgrund des Gewichts und Dämpfung zu neuen Höchstleistungen beiträgt.
Se pare că pentru cei cu probleme de fascita plantara și pentru cei care au platfus aceasta gama de pantofi de alergare este ce trebuie. Din păcate singurul inconvenient este că papucii nu se găsesc în magazine pentru probare. In rest nu am ce sa le reproșez. Pentru cei care se încadrează în cele menționate, uitați de recomandări(pantofi pentru un
Niestety buty obcierają z tyłu na zapięte. Okazała się dla mnie za wysoka. Mam nadzieję że z czasem będzie lepiej. Jeżeli chodzi o amortyzację to jest odczuwalna, jak dla mnie to chyba za bardzo, nie do końca czuje podłoże.
Idealne buty do biegania. Miękka podeszwa. Nigdy nie kupimy już innego modelu do biegania!
Świetnie sprawdziły się na półmaratonie, leciutkie i wygodne
Nouveau modèle encore plus efficace