Haut très léger, très agréable...
Haut très léger, très agréable et pour un prix plus que correct. Je vous le recommande vivement
- Lichtgewicht
- Vochtregulatie
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Haut très léger, très agréable et pour un prix plus que correct. Je vous le recommande vivement
Très bien, parfait pour courir de nuit l'été.
Leger respirant et confortable
Taille un peu petit
Matière qui frotte et brule (téton, bras/aisselle) je ne recommande pas particulièrement : vous pouvez trouver bcp mieux
好可愛 性價比非常高
Fait le taf!