Très bon
Très bon
- Pascomfort
- Stevigheid
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très bon
Il mimetico grigio o marrone non tiene conto che esistono altri mimetici. Il verde primo.prezzo se finito come i grigi è un colore che funziona
Comprei para o meu pai,já tem 80 anos e são bastante confortáveis
Após alguma indecisão o meu marido optou por estas e não se arrependeu nada
Merci beaucoup
Bon produit
Chaussures agréables à porter, légères et confortables. Bref un bon acajt
très bon rapport qualité prix, confortables et look "passe-partout" sympathique . très satisfait de cet achat
Bien
Una gran compra