Korter na 1x wassen
Super fijne broek, mooie pasvorm, lekker licht en toch warm. Maar na 1x wassen is de broek zichtbaar korter geworden.
- Rekbaar
- Zachtheid
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Super fijne broek, mooie pasvorm, lekker licht en toch warm. Maar na 1x wassen is de broek zichtbaar korter geworden.
Kényelmes
Kényelmes és jó
Mlih bzff w hyla
Die Hose ist gut, könnte aber in meiner Größe M etwas lockerer sitzen.
2eme achat du même produit, bonne tenue, qualitatif. Il pourrait supporter 3 -4-5 cm de plus en longueur, taille XL, pour un homme de 1,85m ça va mais c'est juste
Jogging très confortable à porté.
Buena calidad y comodidad
Produit de qualité, coupe parfaite et couleur qui change du noir ou du gris. Et bien tarif abordable !
Confortable et pas cher!