J'ai passé plus d'une demie jo...
J'ai passé plus d'une demie journée sous une forte pluie et je suis entré sans aucune fuite.
- Waterdichtheid
- Ademend vermogen
- Lichtgewicht
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
J'ai passé plus d'une demie journée sous une forte pluie et je suis entré sans aucune fuite.
jedna z najlepszych kurtek przeciwdeszczowych.
zelo čuden kroj. na žalost mi ni pasal. občutek zračnosti je pa tudi zelo omejen. Potil sem se že ob normalni hoji.
excellente veste technique. je l'utilise en rando en montagne et sous la pluie à Bordeaux. matériaux de bonne qualité. super rapport qualité prix
Mega kurtka, dobrze nie przecieka i super wygląda i jest wygodna
Spełnia wszystkie wymagania
swietna, wygodna i dobra cena
Bellissimo
Works well and worth the money spend.
Impeccable