Super slipy často a rád je nos...
Super slipy často a rád je nosím.
- Zachtheid
- Vochtregulatie
- Beperkt geurtjes
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Super slipy často a rád je nosím.
Genial
Die Hose ist eigentlich sehr gut, sehr angenehm zu tragen und erfüllt ihren Zweck. Allerdings hat sie bereits nach der ersten Wäsche ein Loch am Gummibund. Dafür ist auch der eigentlich recht günstige Preis zu hoch!
Yo usaría normalmente una talla L, pero en este slip usaría una XL.
optimale Unterhose
Pas d'odeur après randonnée de 20 a 30 km
Super gatki, spełniają wszystkie swoje funkcje. Trochę jakby kosztują - choć u konkurencji jest gorzej, bo to merono
Wel duur voor 1 onderbroek maar is het echt waard. Enorm blij mee.
Brauche keine anderen mehr! 🤗
Ottimo, anche d'estate