La goma es gruesa y tiene buen...
La goma es gruesa y tiene buena pisada. La tela que se pone entre los dedos es cómoda y no hace daño.
- Pascomfort
- Stevigheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
La goma es gruesa y tiene buena pisada. La tela que se pone entre los dedos es cómoda y no hace daño.
Parfait pour l'été
très confortable
très bien, je prends toujours ce modèle qui me fait l'année
bardzo dobry produkt, niezła przyczepność
muy comodas, aunque la tira tarda en secar
Bardzo ok
Super
Belle mais pas aussi confortable que ça pour le prix
Polecam.