Verdeling voor 286 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Herenwetsuit voor surfen 100 neopreen 2/2 mm blauw
5
Percentage gevuld: 67.1%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Herenwetsuit voor surfen 100 neopreen 2/2 mm blauw
4
Percentage gevuld: 21.7%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Herenwetsuit voor surfen 100 neopreen 2/2 mm blauw
3
Percentage gevuld: 5.6%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Herenwetsuit voor surfen 100 neopreen 2/2 mm blauw
2
Percentage gevuld: 3.1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Herenwetsuit voor surfen 100 neopreen 2/2 mm blauw
1
Percentage gevuld: 2.4%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Pianka spełniła swoją funkcję....

Pianka spełniła swoją funkcję. Dobry stosunek jakości do ceny. Jak każda pianka zakłada się i zdejmuje dość ciężko.
  • 3/5 Gemakkelijk aan en uit
  • 5/5 Bewegingsvrijheid
  • 5/5 Irritatiewerend
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Katarzyna, PolenGeverifieerde koper1j geleden

Excelente

Adaptable
  • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
  • 5/5 Irritatiewerend
  • 5/5 Bewegingsvrijheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Jose Alfredo, SpanjeGeverifieerde koper1j geleden

La combinaison est très…

La combinaison est très bien, en revanche on pourrait améliorer son col qui provoque des irritations du cou après 2h passées dans l’eau. Mais vu le prix on ne va pas être trop exigeant non plus.
    Sylvain, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Parfait pour le prix

    Parfait pour le prix
    • 5/5 Bewegingsvrijheid
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Gemakkelijk aan en uit
    • 5/5 Irritatiewerend
    ludovic, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Schlechte Qualität

    Ich habe mir den Neopren bei Dekatlon gekauft. Ich benutze ihn zum surfen, schon nach nicht mal einem Monat hatte ich ein Größeres Loch beim Knie. Er ist zwar beim Knie verstärkt aber das Material rund um die Verstärkung ist meiner Meinung schlecht.
    • 5/5 Bewegingsvrijheid
    • 5/5 Irritatiewerend
    • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
    • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding

    Antwoord van de verkoper

    Hallo Bernd,


    vielen Dank für dein Feedback!


    Es freut uns, dass du unseren Neoprenanzug gewählt hast! Es tut uns sehr leid, dass du so früh schon ein Loch sich im Material gebildet hat. 

    Dein Feedback wird automatisch an die Produktverantwortlichen…

    Buona

    Buona
    • 5/5 Bewegingsvrijheid
    • 5/5 Irritatiewerend
    • 3/5 Gemakkelijk aan en uit
    • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    felice, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

    Très bien je recommande

    Très bien je recommande
    • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
    • 5/5 Irritatiewerend
    • 5/5 Bewegingsvrijheid
    Ludovic, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Bien mais Irritations sur le cou

    Je l'ai utilisée tous les jours pendant 10 jours. Au 2eme jour j'ai senti des irritation autour du cou. Réglé avec de le crème réparatrice. Pour le prix la combi est vraiment bien pour rester 1-2h dans l'eau (Bretagne nord). Seul bémol les irritations. Dommage
    • 5/5 Bewegingsvrijheid
    • 4/5 Gemakkelijk aan en uit
    • 2/5 Irritatiewerend
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Cyril, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Très bon rapport qualité…

    Très bon rapport qualité prix, agréable à porter, laisse suffisamment de liberté de mouvement.
    • 4/5 Gemakkelijk aan en uit
    • 4/5 Irritatiewerend
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Bewegingsvrijheid
    Yannick, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Simple et belle combinaison

    Simple et belle combinaison
    • 5/5 Bewegingsvrijheid
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
    • 5/5 Irritatiewerend
    Veronique, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Antwoord van de verkoper

    Bonjour Veronique,


    Nous vous remercions pour votre retour et sommes ravis d’apprendre que votre passage en magasin s'est bien passé.


    A bientôt dans votre magasin Décathlon Blois !



    Sihem