Neopreno
Muy buena calidad perfecto
- Bewegingsvrijheid
- Irritatiewerend
- Gemakkelijk aan en uit
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Muy buena calidad perfecto
Au top
Très bien mais occassionel
Het pak houdt je droog en warm. Helaas wel erg veel last van jeuk en irritatie van de stiksels bij mijn nek.
Ik zit zelf tussen maat M/L en heb voor die pak een XL besteld.
Excelente servicio en puntualidad gracias 🫂
Combinaison agréable
Produit satisfaisant utilisé pour l'apnée et pour la pêche sous marine de 2h dans une eau à 25°.
Je suis un petit gabarit.
173 cm et 65 kg. J'ai pris une taille L. La longueur un peu courte pour les bras. Manque 5 cm.
L'enfilage à sec ou dans l'eau n'est pas facile. Mieux vaut l'enfiler avec du savon.
Vêtement qui colle bien à la
Decathlon como siempre, facilita prendas de deporte de calidad a muy buen precio para facilitar la práctica de diferentes deportes, que puedes hacerlos de forma puntual sin necesidad de invertir mucho dinero. He comprado un neopreno para mi hijo para las clases de surf en un ciclo profesional de deportes y le queda como un guante, es cómodo y muy
wygląda ok, po założeniu wydaje się być wystarczająco miękka i nie krępuje ruchow. kołnierz nieco luźny
okiem amatora sprawia dobre wrazenie, przy wzroście 180, 94kg nieco za mała