두툼하고 쿠션이 좋아요.
두툼해서 쿠션이 좋고 따뜻해요
- Slijtvastheid
- Irritatiewerend
- Stabiliteit
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
두툼해서 쿠션이 좋고 따뜻해요
Ma taille de pieds 44. ,chaussettes achetés. 43/46 ,j arrive tout juste a les mettre , autrement une bonne épaisseur de tissu
Lo que necesito
Ne avevo già altre, le ho ricomprate
Cumplen lo que prometen
Resistencia y protección a la fricción y frío , hay tallas grandes
J'espère qu'elle vont durer plus longtemps que les dernières ! Rapidement troué
Excellent confort, j'espère qu'elles dureront dans le temps. (Très haute)
Resistentes
Son duraderos que es lo más importante