... nach kurzen Tragen, ein Lo...
... nach kurzen Tragen, ein Loch in der linken Ferse.Schade.Was nun Decathlon- Team?
- Comfort
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
... nach kurzen Tragen, ein Loch in der linken Ferse.Schade.Was nun Decathlon- Team?
Good , NO smell ,comfortable
élastique en haut de la chaussette trop serré sur mollet
Bien
Parfait pour la rando
Bardzo wygodne.
Je les mets pour courir elles sont top.
Très bonnes chaussettes très confortables. Ju
Wygodne, dobrze się sprawdziły na wycieczce w górach, zero otarć
Sono ottime per camminare, hanno piede dx ed sx, quindi aderiscono bene al piede