Bello e di ottima fattura
Bello e fatto molto bene.
- Anatomisch ontwerp
- Verstelbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bello e fatto molto bene.
Conforme aux attentes
bonito e boa qualidade
belle casquette
Prima petje!
Je les adores j'en n'es acheté plusieurs de couleurs différentes
très jolie casquette, adaptable, juste une réflexion, tout le monde porte des casquettes NY, mais peu de personnes pratiquent ce super sport en France ... Décathlon, il faut promouvoir ce sport, les pratiquants n'ont que peu de lieux pour se fournir en matériel
Polecam
Impecável
Nie odbarwia sie od slonca jak wiele innych porduktow.