Okay 👌
Okay 👌
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Okay 👌
Bien
ekstra
Un po costoso, ma è il terzo che compro perchè mi piace sia esteticamente che come tessuto, ma è necessario lavarlo in quanto provoca irritazione alle cuti sensibili
Top
Belle casquette, bonne qualité.
J'adore ce produit la taille et pouvoir l'ajuster c'est excellent
Wygodna, dobrze wykonana i ładna czapka.
Polecam.
Super look pour cette casquette agréable à porter
Dobrze zrobiona i wygodna czapka.