Materiale pessimo, l'interno f...
Materiale pessimo, l'interno fa parecchi pallini che si attaccano addosso alla pelle.
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Materiale pessimo, l'interno fa parecchi pallini che si attaccano addosso alla pelle.
Calidad precio muy bien
Très bonne qualité je suis ravie de mon achat
Hace bolas
Bien taillé. Excellente marque
Muy buen material
cómodos y suaves, se recomienda lavar antes de usar porque suelta pelusa del acabado interior
Excelente en cuanto al tacto, y muy abrigada
E' un piacere !
Cómoda y de buena calidad