Super
Bandeau leger que j utilise en velo de route ou en ski de fond.
Agréable sous le casque de velo ne gene pas.
- Warmte
- Zachtheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bandeau leger que j utilise en velo de route ou en ski de fond.
Agréable sous le casque de velo ne gene pas.
Perfecta transpira y abriga
bien
Parfait
dobrze chroni uszy przed wiatrem
Use these as sweatbands for riding on the turbo to avoid having to towel off endlessly or have sweat dripping into my eyes/onto my bike. I have quite a lot of them and they last ~20-30mins going hard (at which point I swap out), or ages in Z2. Quick drying and I'll often wash in the sink to use again, or machine wash with lycra after a couple of
Simple et efficace, me permet de le mettre sous le casque pour avoir moins froid l'hiver.
Resistente
Comprei para utilização de ciclismo indoor (talvez sejam melhores as de ténis/mais peludas e absorventes);
No entanto, na estrada, ajuda imenso na manutenção de temperatura da cabeça.
Cumple su funcion perfectamente