Polecam
Polecam
- Warmte
- Zachtheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Polecam
Okej
Jest dopasowana
Dobra opaska na okres przejściowy.
Super spełnia swoją funkcję.
Man fühlt sich wohl und wird sehr kompetent und freundlich bedient
Molto comodo ed ottima vestibilità.
Utile nelle giornate fresche per coprire la fronte e le orecchie. Non da fastidio sotto il casco
Si sudas mucho, se moja mucho y no evapora,hay que llevar otra de repuesto
Très bien pour ne pas avoir froid au front l'hiver mais aussi éviter la transpiration dans les yeux au printemps.