Très bon choix
Très bon choix
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très bon choix
forro polar que abriga bien
delante tiene como corta vientos
no es muy gordo pero mantiene el calor
la unica pega es la capucha que al cerrar la cremallera no tiene mas ajuste
por el resto esta bien
Bien chaud, coupe le vent,agréable à porter
Szabadtéri sportokhoz vagy egy hideg téli estén is remek szolgálatot tesz.
Très bonne veste pour faire des randonnées
Best 👌 for winter and hiking
ciepla i wygodna bluza
šiltas patogus ir kasdienai
Not really warm
WORTH OF MONEY