Belle coupe et pratique
Belle coupe et pratique
- Warmte
- Comfort
- Eenvoudig mee te nemen
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Belle coupe et pratique
Mon mari a été ravi de son cadeau de Noël ! C'est un modèle sympa, moderne et très pratique: fonctionnel, chaud tout à fait confortable pour faire du vélo par temps frais et venteux!
Merci
ottimo prodotto, super rapporto qualità prezzo
Protectia impotriva vantului este doar pentru corp. Manecile sunt din material textil permeabil, trece vantul prin el de parca nu ar fi nimic. Aceleasi maneci sunt o problema cand vrei sa imbraci jacheta peste o alta bluza cu maneca lunga: materialul din care sunt facute aproape se lipeste de manecile bluzei, nu aluneca, devine dificil de imbracat,
Ideal
Este ce trebuie călduros și destul de confortabil pentru driumetie
Bella e comoda
Este ok
Ottimo capo. Caldo e leggero. Non adatto a freddo estremo.
Excellente veste polaire, bien chaude. Les poches sont bien faites, la capuche bien enveloppante.