Bardzo fajna bluza. Na plus pr...
Bardzo fajna bluza. Na plus przód bluz
- Warmte
- Comfort
- Eenvoudig mee te nemen
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bardzo fajna bluza. Na plus przód bluz
Es muy comoda y muy chula.
Bardzo wygodna i dobrze leży. Mam mieszane uczucia co do rękawów. Trochę za bardzo przewiewne.
Fijne jas die goed uitziet voor als het niet heel koud is. Ook makkelijk voor in de auto omdat hij niet te dik is.
agréable à porter
facile d'entretien
bonne qualité
assez chaud
ras confortable
Très bon rapport qualité prix !
Très content superbe veste petit défaut qui ma fait retirer une etoile jai une poche la fermeture et monter a l'envers je dois baisser la fermeture pour fermer ma poche
Foarte calduroasa!
za tą cenę Ok