Very good
The bike is a bit heavy for a 6 yo; so a bit difficult to handle when off-bike; but otherwise looks very sturdy. Not quite for off-road, though
- Veelzijdigheid
- Gemakkelijk in gebruik
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
The bike is a bit heavy for a 6 yo; so a bit difficult to handle when off-bike; but otherwise looks very sturdy. Not quite for off-road, though
Très bon produit prix élevé
Geweldige fiets
Miła obsługa rower przygotowany idealnie
excellent velo
My fille est ravie de son nouveau vélo !
Bonjour Sandrine,
Merci pour votre avis et votre fidélité.
A bientôt dans votre Décathlon Digoin.
Sportivement.
Candice
Votre chargée clientèle
Decathlon Digoin
Très bien
Angemessenes Preis Leistungsverhältnis
Ma fille l'aime beaucoup. Rien à redire
Çok güzel😃👍👍