Un peu gros
Un peu gros
- Eenvoudig mee te nemen
- Isothermisch
- Meerdere vakken
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Un peu gros
Sac de padel très fonctionnelle Rapport qualité prix défie toute concurrence !!
Bonjour,
Merci d'avoir pris le temps de nous donner votre avis sur le sac 900 Bleu-Jaune.
Nous sommes heureux de lire que vous avez apprécié la practicté et le prix du produit.
Nous espérons qu'à l'avenir nous pourrons encore vous satisfaire…
Très pratique et de bonne manufacture Espace de rangement pour la raquette les balles et le nécessaire de rechange
Cómodo versátil alta capacidad y bonito diseño
Soddisfatto!!!
Borsa molto comoda per il trasporto del necessario al padel e capiente per gli effetti personali
Economica ma funzionale
Óptima relação preço/qualidade. Cumpre perfeitamente a sua função. Recomendo.
Estimado/a cliente,
Agradecemos o seu feedback e aguardamos a sua próxima visita!
Desportivamente,
Hugo Silva
Sac bien conçu pour les affaires et les raquettes de padel
Royale en handige padeltas! Er kan veel in, goed beschermd, lekker veel vakjes, ook voor kleine spulletjes. Goed als rugzak te dragen maar ook met een prima greepje om in de hand te dragen. Ofwel, een fijne tas.