Pantalon Jogging Fitness
Franchement c un très bon pantalon, c'est le 2e que je rachète. Il est très confortable et ne chauffe pas.
- Rekbaar
- Zachtheid
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Franchement c un très bon pantalon, c'est le 2e que je rachète. Il est très confortable et ne chauffe pas.
Talla grande, no se ajusta al cuerpo. Queda raro en caderas. Pero parecía cómodo de llevar
Muy cómodo
eşime aldım beğendi kaliteli ürün tavsiye ederim
Impeccable leger
Auch im Winter nicht zu kalt gewesen
Material foarte bun !
Dupa spalari ramane acelasi calitate si peste 2 ani.
Günlük kullanıma uygun. Rahat ve sağlam bir ürün.
Très confortable. Et suffisamment chaud pour sport en hiver
Ottima tuta