chaud et confortable
chaud et confortable
- Rekbaar
- Zachtheid
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
chaud et confortable
El pantalón en si está bien, pero las gomas de abajo son demasiado apretadas. Deberian hacerlas de manera que no oprimieran los tobillos no ultradelgados.
très contente, tombe bien, fait le job
Conforme à la photo
Calças muito confortáveis, vestem bem com boa mobilidade, respirável. Recomendo
Léger et fluide je recommande pas transparent
J’aime beaucoup le pantalon. Parfait pour l’exercice mais aussi pour les voyages. J’ai trois maintenant !
J'en suis ravie. Taille correctement.
très bien
Són muy comodos.