Model is prima. Maar dit is ee...
Model is prima. Maar dit is een super dunne broek. Heel dun stofje. Ik had ee n degelijk en vooral dikkere joggingbroek nodig. Dit vind ik geen joggingbroek. Kan als teainingsbroek dienen maar is totaal niey waar ik naar op zoek ben.
- Rekbaar
- Zachtheid
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

