Prima tentje
Prima tentje
- Makkelijk te (de)monteren
- Vermogen
- Eenvoudig mee te nemen
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Prima tentje
Designfout binnen deze tent lijkt mij het feit dat ze deze tent gemaakt hebben in een "fresh & black" variant. Wij hebben het oude model waar geen verluchting langs opzij zit maar bijgevolg ook niet super veel licht langs opzij de tent binnenkomt. Mijn advies voor als je echt donker wilt kamperen is om toch op zoek te gaan naar een ander model.
Perfecte tent voor kanotrekking, enige nadeel wanneer het frisser wordt: condens van binnenzijde buitentent drupt langs voorkant in je nek bij het openritsen van de binnentent. Misschien ergens een geleidingsstrip voorzien?
Fresh & Black is fantastisch, hierdoor kan je veel langer slapen terwijl de zon al staat de branden op de tent. Binnen blijft het een leefbare temperatuur. Deze tent is ook beter in het fresh zijn, groter en goedkoper dan de 2-seconds variant, dus ik raad deze zeker aan. Fantastisch ding, een must-have voor festivalgangers.
Makkelijk te plaatsen, donker en perfect fris
Snel opzetten en afbreken, redelijk donker in de tent. Die verluchting is zeer handig!
Zelfs in Spanje goed en lang kunnen slapen dankzij dit tentje.
Deze tent gekocht voor een korte hike met twee personen doorheen de Hoge Venen. Twee nachten geregeld stortregens gehad en geen spat in de tent gekomen. Top-materiaal voor een belachelijk goede prijs.
Moest je de plaats hebben in de rugzak (en de extra kilo's kunnen meedragen), dan zou ik aanraden het model met de ruimere voortent te nemen.
heel tevreden over deze tent, gemakkelijk op te zetten en heel ruim...
Snel in gebruik, goed donker en blijft wel cava koel