kaliteli mal
kaliteli mal
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
kaliteli mal
Ürün gerçektende kalite ve kullanım kolaylığı sağlıyor. Çok memnunum aldığım için teşekkürler Decathlon.
Bu çadırı gerçekten çok beğendim kullanışlı ve 3kişilik demesine rağmen daha geniş ve decathlon farkıyla daha da kaliteli
Uzun süredir sorunsuz bir şekilde kamplarıma eşlik ediyor
Güneş ışığı almaması çok iyi 2 yetişkin 1 çoçuk kaldık ama 2 yetişkin için daha ideal
Świetny namiot, bardzo obszerny, czarną powłoką na prawdę działa bardzo dobrze. Trochę ciężki, ale za tą cenę jest na prawdę ekstra
harika
Ürün kaliteli, güneş ışığı geçirmiyor ve su geçirmezliği çok iyi seviyede
Facile à monter et confortable à l'intérieur. Dommage que la toile de toit ne tienne qu'une année si vous laissez votre tente en place sur un terrain pendant 1 à 2 mois par exemple. Les UV et le vent percent la toile et l'ensemble de la tente devient inutilisable.
Bon à savoir pour conserver durablement ce type de tente, il faut l'utiliser en
Süper bir ürün