polecam :)
polecam :)
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
polecam :)
Transpirable y comoda
Cómoda y buena calidad
je m'en sers pour le sport. il est bien, un peu épais et la forme est basique. Mais je voulais un t-shirt uniquement en coton donc c'est correct.
Comoda e adatta sia per il fitness che per le passeggiate all’aria aperta!
Tissu agréable
Molto apprezzata la fibra in cotone
Très joli mais matière pas assez extensible. Je ne le trouve pas assez confortable à mon goût. Je ne peux pas le mettre.
Nagyon rossz minőségű anyagból van. Nem erre számítottam.
ok