T-shirt Reebok
Bon produit
- Zachtheid
- Bewegingsvrijheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bon produit
Boa qualidade aliada ao preço fizeram uma boa opção de compra
Es muy bonito el color, cómoda, fresca y suave. Talla grande. Para una persona de 2 metros y delgado que usa habitualmente una XXL hemos tenido que cambiarla a una XL
Es muy bonito el color, cómoda, fresca y suave. Talla grande. Para una persona de 2 metros y delgado que usa habitualmente una XXL hemos tenido que cambiarla a una XL
Polecam. Przyjemny materiał. nie spiera się. Rozmiarowka ok
Camiseta sencilla y cómoda
Trovata a fine serie,molto economica,di qualità,leggera
retro
retro
Polecam