Zamówiłam dla syna .Zadowolony...
Zamówiłam dla syna .Zadowolony!
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Zamówiłam dla syna .Zadowolony!
polecam , fajna koszulka, dobry materiał
ładna wygodna koszulka
Estupenda calidad-precio. Recomiendo mucho esta camiseta ya que es muy cómoda y en días calurosos se nota que es buena calidad.
Laba kvalitāte. Man patīk.
Doux et confortable. Taille bien
Doux et confortable. Taille bien
Camiseta ligera, funcional y bonita
Super bella
Polecam.Wygidna.