Ottimi
Ottimi
- Grip
- Stevigheid
- Stabiliteit
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ottimi
Polecam
Size剛好合手,很輕很好用,CP值高
bonnes qualité en général. points faibles la mousse des paumes des gants ce use et dechire trop vite chaque saison il faut les remplacer.
Bune, raport pret calitate ok, doar nu inteleg de ce nu fac marimi mai mari, gen11,12,13,14. Cea mai mare gasita a fost 10 si sunt cam fixe. Aveam nevoie de ceva gen 11 sau 12 ca marime.
Bune
Je suis grave déçu qualité pas top
Heti 2-4-5 nap(vàltozò) használja a lányom,mostmár kb 3-3,5hònapja ,a külső réteg az jön le,de a varràs az még tart.
Méretazonos,szép a színe,formàja.
Kezdőknek ajánlom...
Prodotto utilizzatissimo tutt'ora una volta a settimana