Verdeling voor 47 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Kettingwax voor e-bike 120 ml
5
Percentage gevuld: 74.5%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Kettingwax voor e-bike 120 ml
4
Percentage gevuld: 19.1%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Kettingwax voor e-bike 120 ml
3
Percentage gevuld: 4.3%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Kettingwax voor e-bike 120 ml
2
Percentage gevuld: 0%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Kettingwax voor e-bike 120 ml
1
Percentage gevuld: 2.1%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Pratique pour le côté propreté...

Pratique pour le côté propreté de la chaîne Mais à remettre tout les 100 km l’indication donnée sur la distance est complètement fausse. Ne résiste pas bien à l’eau. Demande d’anticiper pour bien faire sécher au moins 24 h avant d’aller rouler sinon ça ne sèche pas bien et encrasse la chaîne et la transmission.
  • 4/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 1/5 Langdurig effect
  • 5/5 Veelzijdigheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Cathelin, FrankrijkGeverifieerde koper2m geleden

BUONO

CONSIGLIATO BENE DAL PERSONALE DECATHLON
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 4/5 Langdurig effect
  • 4/5 Veelzijdigheid
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Vittorio, ItaliëGeverifieerde koper2m geleden

Super 👍 plus les doigts noirs...

Super 👍 plus les doigts noirs, excellent lubrifiant
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Langdurig effect
  • 5/5 Veelzijdigheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
steve, FrankrijkGeverifieerde koper2m geleden

Bon produit Mais est-ce mieux ...

Bon produit Mais est-ce mieux qu’un lubrifiant non spécifique aux ebike ?
  • 4/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 4/5 Langdurig effect
  • 5/5 Veelzijdigheid
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Christophe, ZwitserlandGeverifieerde koper3m geleden

Lubrifiant

Très bien
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Langdurig effect
  • 5/5 Veelzijdigheid
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding

très bon rapport qualité prix ...

très bon rapport qualité prix efficacité longue durée très facile a nettoyer même sans dégraissant
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Langdurig effect
  • 5/5 Veelzijdigheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Christophe V, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

Bon pour nettoyer le vélo

Bien pour nettoyer le vélo
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Langdurig effect
  • 5/5 Veelzijdigheid
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
MONIQUE, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

Perfecto para la cadena

Lubrica perfectamente la cadena, lo que se nota espcialmente en estos días de lluvia y barro.
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Langdurig effect
  • 5/5 Veelzijdigheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
ALBERTO, SpanjeGeverifieerde koper4m geleden

Lubrifiant bun pentru E-MTB

Lubrifiant bun pentru E-MTB
  • 4/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 4/5 Langdurig effect
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Veelzijdigheid
Claudiu-Marian , RoemeniëGeverifieerde koper5m geleden

Un bon lubrifiant sans graisse

Satisfait. Utilisation sur VTTAE toute l'année en zone Rhône-Alpes Auvergne. Le bec des flacon skirt est toujours un peu epais cet grossier, le produit c'est bon
  • 3/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Langdurig effect
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Stph, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden