Kolejny dzwonek w kolekcji bar...
Kolejny dzwonek w kolekcji bardzo wygodny i poręczny
- Ergonomische greep
- Stevigheid
- Grip
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Kolejny dzwonek w kolekcji bardzo wygodny i poręczny
excelenta grip bun
It's a kettlebell. Hard to find faults. Design is lovely, functional. Could've used more rubber padding beneath but I can't say it's that big of a deal for me
Good
Fajny, taki nie za ciężki.
Bien équilibrée, maniable. Je recommande à 100 %.
Mein erster 24 kg wiegt 25,64 kg, also Δ +6,8% und ist damit wie der 12 kg und der 16 kg großzügig aber innerhalb einer engen Toleranz.
Die Ergonomie des klassisch leicht gekrümmten und breiten Griffs ist perfekt für Umgreifen (Around the World) und zweihändige Verwendung (Kettlebell Swing).
Die Beschichtung ist sehr griffig - für meinen
Ottimo attrezzo a un prezzo decisamente inferiore rispetto alla concorrenza.
Bardzo dobry produkt