Parfait ma fille les adore et ...
Parfait ma fille les adore et les trouve très confortables.
- Demping
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Parfait ma fille les adore et les trouve très confortables.
A mí hijo le encanta!!!! Dice que son muy cómodas 😊👌🏻
le ho comprare per figlio a fare ginnastica a scuola, molto comode, leggere, belle, la qualita/ prezzo - buono
Super
Achetées pour mon enfant de 4 ans. Il les trouves confortables.
Pekne tenisky, lahke
Bon rapport qualité prix abordable a tous
Mon fils les trouve trop belle et si sent bien. On verra dans le temps.
Très confortable
100% spokojnosť