3/4 tekerliden 2 tekerliye geç...
3/4 tekerliden 2 tekerliye geçmek ve doğru yaş aralığı için oldukça iyi ve geçici bir seçenek. Daha iyisine geçmeden önce çok iyi bir ara seçenek. Tek eksisi lastikleri olduğunu düşünüyorum. Acaba bir problem yaşanırsa tamir edilebilir mi yoksa tamamen değişmeli mi, yedeği var mıdır? Aklımıza takılan soru bu.
- Makkelijk in gebruik
- Rembediening
- Demping
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

