Bonito e quentinho. Parece ser...
Bonito e quentinho. Parece ser bastante confortável. Pelo menos o meu filho adora andar com este polar!
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bonito e quentinho. Parece ser bastante confortável. Pelo menos o meu filho adora andar com este polar!
Top
Nice
Very comfortable
Polaire parfaite, comfortable, chaude, avec le zip pratique
Forro polar muy calentito y de un color muy bonito
Polaire de qualité
布料舒適,保暖。如果顏色多樣一點就好了。
Encaja genial y cómoda