Ótimo. Quentinho e de boa qual...
Ótimo. Quentinho e de boa qualidade!
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ótimo. Quentinho e de boa qualidade!
Taille parfaitement, bien chaude et toute douce parfaite sous une combinaison de ski
Bien taillé et doux pour ce mois de décembre
Bien
Buen producto en relación calidad -precio
Buen producto en relación calidad -precio
Chaqueta forro polar.Es muy ligera pep calentita a la vez. La recomiendo 100%.
柔软舒适,孩子很喜欢这个配色