Okulun vazgeçilmezi oldu
Okula giderken giyiyor 10 yaş kızım. Çok sevdi. 10 derecenin altında biraz üşüdü. Ama 10 dereceye kadar iş görüyor. Bugün sabah 4 dereceyi görünce yeni mont aldık yine Decatlon'dan. Fiyat performans ürünü. Elektriklenir mi diye şüphelerim vardı, öyle olmadı.
- Warmte
- Ademend vermogen
- Lichtgewicht
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

